Luni - Vineri
9:00 - 19:00
0332.110.320 / 0756.235.276
Contactează-ne pentru detalii!
contact@newhouseimobiliare.ro
Răspundem în maxim 24h!
faceți clic pentru a activa zoomul
In cautarea...
Nu am găsit rezultate
deschide harta
Vedere Foaia de parcurs Satelit Hibrid Teren Locatia mea Ecran complet Anterior Următor

Cautare Avansata

€ 0 la € 1,500,000

Mai multe opțiuni de căutare
Noi am gasit 0 rezultate. Vezi rezultate
Cautare Avansata

€ 0 la € 1,500,000

Mai multe opțiuni de căutare
noi am gasit 0 rezultate
Rezultatele căutării

CBRE: Stocul de spaţii comerciale va creşte în 2019 cu aproximativ 270.000 mp; un sfert din investiţii sunt extinderi ale unor proiecte mai vechi

Postat de admin pe martie 4, 2019
| 0
CBRE: Stocul de spaţii comerciale va creşte în 2019 cu aproximativ 270.000 mp; un sfert  din investiţii sunt extinderi ale unor proiecte mai vechi
Autor: Roxana Rosu

Stocul de spaţii comerciale va creşte în acest an cu aproximativ 270.000 mp, dintre care 11% se vor afla în Bucureşti, iar 70% vor fi situaţi în centre comerciale, potrivit unei analize CBRE, care arată  că un sfert din spaţiile aflate în lucru sunt extinderi ale unor proiecte mai vechi.
La finalul anului trecut, România dispunea de 3,6 milioane metri pătraţi de spaţii comerciale moderne, din care 115.000 mp livraţi în 2018.
Dintre cele 12 proiecte comerciale care sunt în prezent în construcţie, cele mai mari, din punct de vedere al suprafeţei dezvoltate, sunt: Openville Timişoara cu 47.000 m2, Festival Centrum Sibiu cu 43.000 m2, Shopping City Târgu Mureş cu 32.600 m2, Târgovişte Mall cu 31.300 m2, DN1 Baloteşti cu 28.000 m2, extinderea Electroputere Parc din Craiova, cu 22.100 m2 şi extinderea proiectului Colosseum din Bucureşti cu 20.000 m2.
“2018 a fost un an bun pentru segmentul spaţiilor comerciale, care traversează o perioadă fastă, sprijinită în principal de creşterea consumului. Creşterea componentei online are una dintre cele mai puternice influenţe, care a impulsionat atât majorarea vânzărilor, cât şi modul în care arată şi funcţionează magazinele. Astfel, magazinele îşi măresc spaţiul şi îl utilizează nu doar ca punct de vânzare fizică, dar şi ca showroom, susţinând în acest mod comerţul online. De asemenea, magazinele încearcă să ofere un mediu mai prietenos, centrat pe experienţa utilizatorului, cu un accent ridicat pe serviciile oferite. O altă tendinţă care se manifestă de câţiva ani este numărul mare de extinderi ale centrelor sau parcurilor comerciale. Spre exemplu, 24% dintre spaţiile comerciale care sunt acum în construcţie şi au date de livrare programate pentru 2019, reprezintă extinderi ale unor proiecte existente”, a declarat Carmen Ravon, Head of Retail Leasing al CBRE Romania.

lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Comparați ofertele